Duffy - Delayed Devotion

Ligger i sängen med laptopen, ELLE och ska snart se filmen Mean Girl, måste bara låta nagellacket torka först.
Filmen igår var otrolig faktiskt en av de bästa filmerna jag sett, jag älskade den. Och Brad Pitt är en gud och jag kan bara inte motstå honom i denna filmen. Och vad jag har förstått så verkar Sarah hålla med!
Absolut se-värd film även om den är nästan tre timmar lång. Personligen så ville jag aldrig att den skulle ta slut. Plus att popcorn med Nacho Cheddar krydda var riktigt gott, dock skulle jag avråda er att köpa en stor cola till för jag fick störa 2/3 av folket i biosalongen efter halva filmen eftersom min kissblåsa är för liten för att rymma två liter cola en längre period.
Efter det blev det en rolig och annorlunda kväll med vännerna. Somnade klockan sju imorse så nu är jag trött som attans eftersom jag sov till halv tre och lite sådär halv skönt.
Satt i solen idag också, med solglasögon och mjukiskläder, så underbart och jag kan knappt vänta tills våren kommer.
Nu har naglarna torkat så jag ska se film.

Love


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0