Carolina Liar - Last night

Vita helgen avklarad.
Var egentligen inte ens sugen på att göra något speciellt, men nästa helg kommer det bli riktigt kul, det hoppas jag iallafall.
Har haft en skön dag idag och Danilos Nachotallrik var inte helt fel kan jag lova! Höll på att dö. Filmen var hemsk, mådde så dåligt, var så frustrerad och jag vill bara kasta skon i ansiktet på en polis-idiot. Fast nu lät det lite fel, filmen var grymt bra men jättehemsk eftersom man mådde så dåligt och den var fruktansvärt sorlig. Så om ni inte sett den, gå och se den NU!
Så vad gör jag nu? Jag ska försöka tigga mamma på pengar så jag imorgon kan åka in till stan och köpa Wayfarers i alla färger!! Fast jag kommer aldrig få dem, inte föräns på Onsdag, för det är då det är lönedags och blabla...

Ett nytt favorit band är Carolina Liar och de har bara helskön musik, text och stil

Did you, did you really think you'd found somebody?
Or did that vodka make you leave with me?
Ain't it funny how you wake up runnin'
When it felt so right last night

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0