Busta Rhymes - How we do it over here

Sitter hemma hos Raijsson och pluggar, skriver artikeln om CS eftersom jag inte börjat och den ska in imorgon. Märker ni att jag kommer så långt när jag säger att jag ska plugga? Jag är också fullproppad med kalkon och massa engelska sås,  är som en ballong.
Vad hände mer idag då? Inget speciellt, gick på stan och äntligen köpte jag min älskade convers. Vita, låga. Dem som alla haft, har eller kommer ha någon gång i livet. Har själv redan haft ett par vita höga men det blev emo skor så nu är det nya vita som gäller.
Sedan är det bra att passa på nu eftersom så fort det blir lite sol och över tio grader så säljs storlekarna 37, 38 och 39 ut på 20 minuter ungefär.
Det blev också Bronzing powder för 60 kr på HM. Billig skit som håller i 3 dagar innan jag slår sönder den och det bara är femtiosju tusen miljarder bitar.
Nu ska jag övertala Vicke om att vi ska se film för jag orkar inte skriva mer artikel.
Hej Hopp gummi snopp

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0