Carpio - I want to hold your hand

Sjukt stressig helg... eller inte!
Ingen av mina planer blev av vilket sög, hade massa saker och så slutar det med att inget blir av eller gjort. Eller jo, jag har gjort min Naturkunskapsläxa plus Franskaläxan fast de var egentligen inte ens inräknade.
Jag ska snart bege mig till Aktiviteten, min underbara gympa sal för att titta på handboll och heja på mina älskade Sofia och Victoria (Kan man verkligen säga mina älskade?).
Såg Across the Universe IGEN och fan, den är ju så bra.

You say you want a revolution
Well, you know
We all want to change the world


Vad mer? Inget speciellt egentligen. Livet flyter på och jag är tröttare än vad jag någonsin varit känns det som. Och nu ska man försöka skaffa jobb, vi får se hur det går för än så länge är jag alldeles för lat för att masa mig iväg men min ursäkt är att Sarah varit sjuk så jag har inte kunnat åka till hennes jobb för att smöra mig in hos chefen.

Love


Kommentarer
Postat av: Victoria

Kul att du kom o tittade :) mindre kul mitt humör, haha hade matchsvacka! c u girl! <3

2009-01-25 @ 21:01:22
Postat av: Sarah

Jobbar på torsdag igen! Masa dig dit då :)

2009-01-25 @ 21:04:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0