Keane - Somewhere only we know

I just can't help being evil. Vaknade nyss. Åh så härligt att få en LÅNG sovmorgon! Ungefär samtidigt som folk börjar komma hem efter skolan. Förutom min klass som ska ha språk och sedan gympa, ajdå! HA!
Det blev lite sent inatt, satt uppe till två för att kolla film och läsa om olika brott, såg Valley Girl - konstig men bra men ändå seg och dålig. Du vet, en helt okej film men inget jag rekomenderar. Men nu måste jag bege mig upp och äta en härligt frukost och sedan off och iväg på min Ledarkurs.
Eller härlig och härlig, sitter och slevar i mig lite youghurt som är sjukt god. Och för er som känner mig väl vet att jag nästan hatar youghurt, fil eller sådant så då kan ni förstå att denna var sjukt god. Yoggi - Medelhavsfrukter (lite tips bara)
Och nu var youghurten slut, lite sorligt faktiskt.
Nej,nej nu måste jag rusa får ju inte komma försent!
Kiss and tell

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0