Oasis - Some might say

Jag tror tekniken stöter bort mig med flit. Eller så har jag typ elektronisk ström i mig som gör att alla teknink jag rör vid förstörs på ett eller annat sätt.
Min första mobil var en gamla, hederlig Nokia 3310 som höll. Men sedan fick jag en ny mobil i sjuan som jag tog sönder. Fick då en ny som jag tappade bort, fick ännu en ny som jag spräckte skärmen på och som sedan blev snodd, fick då ta en gammal 3510i Nokia (den som är blå med orange lampa på sidan) men med ett annat simkort, fick sedan ta min systers gamla eftersom jag fick ännu ett nytt simkort men som nu precis dog, den funkar inte alls så jag tog tillbaka Nokian igen men då står det: Sim card rejected. Oh god fuck this shit.
Jag kommer inte få en ny mobil förens i april för då går mitt 3 abonemang ut. Så nu sitter jag här, utan mobil. Lite tomt faktiskt.
Sedan har jag ju min Mp3 historia. Fick en, tog sönder den, fick en ny, bytte med min syster, tog sönder den och fick en ny, tog sönder den med, tog då pappas, tappade halva i vattnet och försökte sedan rädda den med kläderna på. Fick sedan en IPOD och tack för den, för den har hållt.
Sedan har jag tagit sönder 2 koss hörlurar, mina ipod hörlurar, pappas nya dyra hörlurar och utan överdrift ca 25 par till, billig skit från Phillips typ.
Jo juste min dator, som säkert många av er vet, är ju så seg att man somnar och jag har ingen anning om varför egentligen? Hittar ju fan inga virus och såå mycket bilder och musik har jag inte! Bara lite över 13000 bilder och lite så, inget märkvärdigt.
Och så min skol-laptop som tja, är som alla andra i min klass. Seg och sugig.
Juste, har tagit sönder 2 mickar plus en till singstar, samt en sak på min gitarr och sladdar till min elgitarr.
Vad mer? Jo juste, 2 hårtorkar och en locktång.

Elektronik kan bara....

Ps. Jag har nu mammas mobil men med mitt nr så ni kan fortfarande nå mig! Woho, Hanna är kontaktbar

Kommentarer
Postat av: Anonym

ohhh nej, stackars dig not..

2009-01-10 @ 01:30:33
Postat av: Hanna

Haha varför bry dig om att kommentera eller ens läsa min blogg?

2009-01-10 @ 14:14:35
Postat av: Johansson

Haha hur lyckas man?

Du kanske är positivt laddad? :D

Eller bara ovanligt vild ;)

Haha avslutningen är fan top notch ! <3

2009-01-12 @ 22:55:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0