Pitbull ft. Ying Yang - Shake

Sitter och ska skriva en artikel om Counter-Strike och inte Country-Strike som jag trodde. Korkad ibland alltså. Så otroligt intressant att ta reda på vad t.ex. Klonk betyder och det är när man skjuter en annan man i huvudet fast om han har hjälm, då låter det "klonk" och man brukar säga: Jag klonka honom! Jag dör av upphetsning (Hannas egna ord)
 Vi har också fått "nytt" schema, gympalektionen på måndageftermiddag är förflyttad till onsdag - ända dagen vi slutade tidigt. Sug.

En lite rolig morgon hade jag, faktiskt gott om tid så jag hann äta frukost, göra kaffe och springa till bussen. Dock sprang jag med en tung datorväska, en gympapåsa med skor och vattenflask samt min vanliga väska fylld med böcker. Det var alltså tungt och när jag sprang så envisades min klänning med att hela tiden åka för långt upp, trodde jag skulle flasha rumpan för en hel femteklass som passerad. Plus min halsduk som också var envis och flög av stup i kvarten. Var helt anfådd när jag väl kom på bussen och började till och med småfnittra när jag kom å tänka på hur jag måste sett ut när jag sprang.

Nu ska jag på möte. Pusspuss


Kommentarer
Postat av: Tussis

Haha Country-Strike :D

Sug, bra val av ord. Gillar det :)

2009-01-13 @ 20:05:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0