Seal - Love's Divine

HejsanHoppsan!
Sarah lämnade precis huset och jag själv ska snart också ut för att Shoppa, med stort S!
Igår blev det Linneas hus och sedan stan för en kvälls och nattfika. Satt från åtta till typ halv ett och tjötade på Condeco eftersom Sarah kom och vi tre har inte setts sedan Augusti och alla fyra inkl. Jennifer sågs sist den 23 maj! Det är ju sjukt vad tiden går och att man inte hinner träffas längre, jag vet inte riktigt vad som händer eller vad jag gör längre.
Vi hittade iallafall att min mobil har en Magic Eight Ball så vi satt och frågade frågor så svarade den. Fan, det var ju läskigt eftersom inte en enda fråga inte stämde! Hmm...
Sedan gick Sarah och jag till 7eleven för bussen inte gick och det var svinkallt. Då kommer det fram en kille med fett långt hår, massa skägg, munsår och helt ofräsch och frågar om vi ska med till Deaf eller något, huh? Jag tyckte faktiskt det var modigt av killen att våga komma fram, det händer ju aldrig i Sverige eftersom folk är så "stränga" och pryda. Även om han nu inte var någon skönhet!
Nej, nu måste jag duscha innan mitt hår börjar likna hans vilket inte vore direkt mysigt!

Ciaao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0