The Script - We Cry

Ett litet morgoninlägg innan jag beger mig till skolan.
Hade sjukt många, konstiga drömmar inatt om pirater, mördare, båtar, filmer och gud vet vad. Allt var bara kaos och olika drömmar gick in i varandra, hatar när det blir så för då känns det inte som man har fått sova riktigt.
Nu, om 30 minuter, så kommer min sista Engelska uppgift göras. En uppsats som vi ska skriva under 2 timmar. Den kommer förmodligen avgöra om jag får det betyget jag vill ha så vi håller alla tummarna för mig. Fast jag kommer bli sen, det planerade jag igår så jag kan sova lite längre.
Woho! Imorgon eller i övermorgon får jag min nya mobil. Assnygg, med nytt telefon nummer och NÅDE den som snor min mobil. Jag kommer seriöst slå ner någon.

PussPuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0