Queen - Who wants to live forever

Del 3

September 2008

Skolan började igen, och jag slutade ta foton helt


Tog ett sorligt farväl av Kalvsund innan jag tog färjan hem


Och ett sorligt farväl av sommarvärmen


Sedan hittade jag Emmas laptop och såg att den hade en mycket rolig webcam


Sedan tog jag ännu ett farväl, utav Emma, som flyttade till Paris


Oktober 2008

Oktober smög sig på och jag saknade Emma som levde loppan i Paris


Fast sedan åkte jag själv ner, för att hälsa på henne och jag drack Starbucks 10 gånger per dag


Jag njöt av att vara i soliga Paris, med Emma, vid Seine


Det blev utgång varje kväll med tjejerna


Och vi var väldigt glamorösa och glada


Träffade Céline i Frankrike och blev återigen galet förälskad i Dougie


November 2008

Roliga utekvällar med tutor och ballonger


Samt härliga foton på toan


Också många lugna hemmakvällar, eftersom Emma kom hem och tog körkort
 

Och lite sådär, lustiga foton


December 2008

November kändes kort och snart kom julen in i husen


Vi hade två otroligt roliga veckor i skolan med projekten, vi åkte skridskor


Där det var lite halvkaos då vi knappt kunde stå


Vi badade och sedan råpluggade inför redovisningen och inlämningsarbetet, ytters seriöst

Vi är en väldigt seriös klass...


Du trodde väl inget annat eller hur?


Sedan vann jag pris, en kokosnöt som fortfarande ligger och väntas på att bli öppnad

Plötsligt var det lov och jag firade med såpbubblor


Sedan kom Emma, Mormor och resten av glada släkten över lagom till Julafton


Julafton kom, jag var finklädd och fick massa fina presenter


Det blev shopping på Mellandagsrean


Och en massa fula bilder på mig och Emma, tusentals och återigen tusentals


Vildt nyår med Julia som alltid är lika stilig och snygg


Jag själv var mindra stilig och långt ifrån färdig för nyår.


Detta var sista bilden om mitt 2008 eftersom 2008/2009 nattens bilder har jag ännu inte hunnit lägga vantarna på. Nu hoppas jag att 2009 kommer bli lika roligt, om inte bättre.
Hoppas ni uppskattat bilderna, det tog mig 4 timmar så ni måste annars...och kommentera så blir jag lite nöjd
(Det finns hundratals bilder till, som jag vill ha med egentligen, men det blir för många då och tja, jag fick välja det bästa, roligaste eller töntigaste)

Love to all

Kommentarer
Postat av: emma

gud va söt du är på sista bilden honey!

2009-01-12 @ 10:44:35
URL: http://missemmaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0