Patrick Park - Something pretty

Ett liten grej: Du tror jag lyssnar på vad du säger, tar åt mig av vad du säger, blir ledsen eller sårad eller ens läser din blogg. Det gör jag inte, har inte gjort det sen jag slutade bry mig vilket var LÄNGESEDAN. Du kan inte krossa mig. Så jag tänkte bara säga att du bara slösar energi och tid, men det är upp till dig, fortsätt du gärna för du är så cool när du gör det.
Strulade du med 1 eller var det 5, jag har glömt?

Tänkte bara skriva det, så, nu var det ute ur världen!

Idag såg jag en otrligt konstig grej - jag satt på bussen påväg hem och åker förbi fässbergshemmet då jag ser en gul/vit höna i rondellen. Va fan? Haha, kyckling till middag.
Fan, är sur nu faktiskt! Min mobil skulle komma senast idag och de har den inte gjort plus att jag skulle få ett mail när den var påväg innan och det har jag heller inte fått. Fan, jag vill ha och behöver min mobil nu.
Nej, nu ska jag upp och äta upp resten av min mjuka pepparkaka.

Chill out och by the way, du är en N0ob, en ninja! Hälvete

Kommentarer
Postat av: Anonym

Haha, vet du vad du ä Lars-Olof? Du ä en NINJA! Hälvete va besviken jag ble nu Lars-Olof...

2009-01-15 @ 20:09:48
Postat av: Hanna

Va fan ä min pläd, fryser ju knäna av mig...

2009-01-15 @ 20:14:38
Postat av: Kalle

Säger hejdå till magplask?

2009-01-16 @ 03:47:58
Postat av: Anonym

Nä dt kanske du inte gör! Men du har tiden att skriva ner dt i din blogg. Tar du verkligen inte åt dig, inte ens lite?

2009-01-16 @ 12:13:56
Postat av: Anonym

Hejdå Magplask? Snarare heej ;)



Ja visst, jag tar tiden att skriva ner det men efter hur lång tid? Sjukt lång tid eftersom det inte berört mig men bara för att jag gör det nu betyder det inte att jag bryr mig. Jag tänkte bara säga det så personen förstår för denne verkar ju inte göra det. Som sagt: Jag tar inte åt mig så fortsätt gärna =)

2009-01-16 @ 12:42:28
Postat av: Jocke

Jag heter Jocke då men mina polare kallar mig Wowjocke då alltså. (;

2009-01-19 @ 16:55:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0