Eric Carmen - Hungry Eyes

Ingen rättskunskap idag heller. Engelska uppsatsen blev jag nöjd med, är ju PRO på engleska så det var inga problem. Skulle skriva om när jag vann 5 miljoner kroner (inte för att jag har gjort det men...) Alltså ett lätt och roligt ämne. Hoppas hoppas! Hunnit se en film och plugga lite. Livet seglar fram helt enkelt.
Har också haft lite dö tid och snart ska jag iväg igen.

Idag, då jag satt på min otroligt tråkiga naturlektion så hände det igen. Mina tankar vandrade iväg på egen hand och jag glömde helt bort att lyssna på vad läraren sa om fotosyntes. Denna gången började det med att jag intensivt lyssnade i ca 5 minuter innan började tänka på olika sätt att ta mig ur lektionen. T.ex. att en polis kommer och knackar på dörren och säger att det är viktigt. Fast då blev jag rätt deprimerad så jag gick över till tanken på att en grymt snygg kille kommer och knackar på dörren och frågar efter mig och alla andra bara gapar för han är så sexig. Så jag reser mig lite nonchalant upp och går efter honom. Och då börjar jag direkt tänka på hur han skulle se ut. Och sedan kläderna och skorna. Och när jag kommer till skorna tänker jag på Convers och då tänker jag på att jag måste till Freeport i veckan osv. Det slutade med att jag satt och tänkte på vad Hitler hade för kläder på sig på fritden när min lärare frågade mig om en fråga. Konstigt eller fullständigt normalt?  

Ettsuddigt svart/vitt fot på mig. Vet inte varför men jag gillar den.

For every kiss you give me, I'll give you three


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0