Heart - Never

Jag ska aldrig försöka någonsin igen. Aldrig! Jag blir bara gång på gång besviken. Precis som för så många andra, men fan! För en gång skull? Nej, tydligen inte. Alltid finns det något i vägen, något som förstörs, någon som blir sårad, någon som inte vågar. Jag ger upp.
Så nu tänker jag säga till alla er jävla nyfikna Fbergare en otroligt smaskig nyhet som jag absolut hoppas ni kan frossa i, sprida runt, förvärra och tja allt ni nu vill göra: Jag är ledsen och jag <3 0
Tur att jag ska gå och köpa ett par skor på söndag då. Precis vad jag behöver nu samt en dag ledigt vilket jag får imon eftersom jag ska på kurs klockan ett och orkar absolut inte gå på fysiken och en halvtimme av franskan. Det blir helt enkelt sjukanmälan för min del.
Glömde också säga att Björn Gustavsson / Johan Glans är den bästa duon som finns och att jag inte kan låta bli att småfnissa hur  jag än mår. Plus att imorgon får jag min mobil - det gillar vi

Ciao

Kommentarer
Postat av: Tussis

Tusse, what is love?

Den frågan har jag ställt mig många gånger...

Björn och Johan är BÄST, utan tvekan <3



Heart - All i wanna do is making love to you (8)

Den hjälper <3

2009-01-15 @ 19:09:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0