Queen - Hammer to Fall

Lite segt att vara så in i helvete pigg när man borde sova. Därför ska jag göra en liten bild-kollage om mitt 2008.
En bild säger mer än 1000 ord

Del 1

Januari 2008

Mitt år började i Venezuela


Och jag trivdes så sjukt bra, speciellt på stranden vid vattnet


Komma tillbaka till Sverige var allt annat än roligt eftersom: snön fanns...

och vi hade ton med läxor men som tur var så fanns både esperssohouse


och vännerna som piggade upp den annars så gråa månaden


Februari 2008

Och plötsligt var det februari då Emma och Johanna fyllde 18 och 20


och vi hade Svedberg/Uddenbergs fest


Såklart en massa andra roliga, oförglömliga kvällar


t.ex denna kväll som ingen av oss fyra någonsin kommer glömma


eller utekvällar på barer där bartenden var min unga, snygga vikarie i åttan


Sedan blev det en tur i Kalmar, till Farmor och Farfar. Shopping


Med en hel del skratt i Farmors gamla hattar från 40 talet


Mars 2008

Snön låg fortfarande kvar


Men Linnea och jag hade lika roligt för det


Sedan kom solen och allting blev så mycket roligare


Rebecka kom och hälsade på, från Stockholm


Jag började äta glass ute i Solen. Ben n Jerrys är favoriten


Och jag njöt av solen


Ändå så åkte vi till Sunne för att åka skidor


Och hade en kall klassfest


Åkte till Danmark över en dag och shoppad loss med Emma och Mamma
 e

April 2008

Plötsligt var det april och solen sken varje dag och det gröna började dyka upp


Mycket glass i Haga, Lejonet och Björnen


Och vi gick på första Derbyt IFK-Gais och IFk förlorade 1-0


Åkte till Kalvsund en dag och njöt

Kommentarer
Postat av: Jesse McCartney

Intressant med års-beskrivning :) Kommentaren "me and my life" är ju som gjord för ett sådant collage =)



Är du och Svedberg släkt? :P



Pussissis

2009-01-07 @ 19:06:25
Postat av: Jesse McCartney

Diggar titlarna på varje del :D Queen är kärlek (L)

Mycket intressant med års-beskrivning och frasen "me and my life" är ju som gjord för att stå med lila söta bokstäver under ;)

2009-01-07 @ 19:09:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0