American Hi-Fi - Hell Yeah!

Nertaggad, lugn och fin igen.
Annars så har det faktiskt hänt lite bra saker idag. Såsom snyggingen number one gjorde att jag höll på smälta ihop till en pöl, rakt där på stolen. Kanske inte sådär sjukt bra men helt fel var det inte heller. He's a hunk.
En annan hunk, eller några andra är HM's otroligt snygga modeller. Efter min lilla olycka i backen så hade en otroligt snäll brevbärare lagt HM Spring season 2009 katalogen i min brevlåda så efter en snabbtitt på tjejkläderna bläddrade jag snabbt bak till killarna. Grr* inte helt fel, de killarna. Speciellt inte de två här nedan: So sexy.
Jag besökte också körskolan idag, alla papper, möten och kurser är nu bokade och avklarade. Fick också ta syntestet Eyes of an eagle mam' (Pearl Harbor)
Sen har jag varit på Ica Maxi (jädrar vad mycket shopping det blivit där på senaste) och mamma köpte en liten tröstpresent till mig - Body + Cream och den luktar absolut heaven och gör min kropp len som en bebisrumpa. Lite annat smått och gott la jag också ner i vagnen såsom Listerine, nu herrejävlar ska de luktas gott om mig, toffsar, spännen och min absoluta favorit: Nutella. Ska nog ta en liten kvällsmacka innan jag kryper ner i min nybäddade säng, nyduschad och clean. No more angry feelings.

Nu ska jag skutta iväg till duschen för min matlagning var underbar och det gjorde mig superglad samt min nya body cream och allt annat gott som väntar i framtiden. Love



Tänkte så här att eftersom det är vinter, snö, slask, allt är tråkigt och liver suger så ska jag pigga upp er (snarare mig själv) med lite bilder, lite sådär SURPRISE! Erkänn bäst? Hallå, cooling som jag är så...

Skit, min mobil är sönder. Ni kan inte nå mig. Kuk

Kommentarer
Postat av: Sarah

Haha ja, nu gäller det bara att få med linnea också! :)

2009-01-09 @ 14:44:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0