The Killers - Mr Brightside

Och nu är jag glad igen!
Måste erkänna att livet var inte som det brukar vara igår och imorse men nu är jag glad som en mört igen eftersom jag har underbart folk runt omkring som alltid piggar upp den annars så tråkiga vardagen. Som idag så var det ju öppet hus på Fässberg och jag var där för att representera elevkåren samt lite för det nya spetsprogrammet och jag älskar att prata med nytt folk, ha roligt och äta gratis mat. Skrattade nästan genom allt när jag inte pratade eller lyssnade på folk.
Som t.ex. sushi med Vicke och Carro. Eller ett långt samtal med systern. Eller Petras kärleksproblem.
Jag borde egentligen plugga nu men en dusch och sedan en god bok samt krypa ner i sängen och få en riktigt härlig nattsömn, eftersom jag sovit så dåligt på senaste, låter inte helt fel!!
Och imorgon blir det GP huset - riktigt intressant och kul faktiskt.
Nej, ska skutta in i duschen nu.
Kiss and tell

Kommentarer
Postat av: Anonym

asså det var sjukt gott med sushi idag, to long no seen på sushi! snart igen? Puss bajsmonstret (guess whoo)

2009-01-21 @ 22:08:57
URL: http://victoriarice.blogg/
Postat av: EllaMarie, 15 år och gravid.

Tack. Gillade din bild i din header.. (den du har i mitten) den var riktigt snygg!

2009-01-22 @ 20:11:26
URL: http://ellamarie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0