Star Academy - Evidemment

Orkar inte skriva egentligen. Så varför sitter jag här? Jo, för att jag undviker det jag måste göra.
Kvällen igår blev otroligt mysig med, som vanligt, god mat och massa skratt, tjöt och skvaller.
Idag sov jag till tre, gick runt 1000 varv i huset för att underhålla mig själv och nu har jag precis duschat. Så intressant eller hur? Tänk att jag slösat en hel dag åt vad... jo, INGET.
Imorgon, eller egentligen idag, är det min namnsdag - Hanna day is the best day. Och då ska Hanna befinna sig bakom ratten i en "Brum Brum" och cruisa runt. Coolt eller hur?
Sedan ska jag träffa Jennifer, som jag inte sett sedan våren 2008. Nästan ett år sedan, nästan lite läskigt.
Ciaociao - Love to all

"Some say the world will end in fire,
Some say in ice.
From what I've tasted of desire
I hold with those who favor fire.
But if it had to perish twice,
I think I know enough of hate
To say that for destruction ice
Is also great
And would suffice..."


Kommentarer
Postat av: Celine

"Bruummm, brummm!" =)

2009-01-05 @ 09:04:08
Postat av: Hanna

Haha vad roligt vi hade då, den resan =D

2009-01-05 @ 12:21:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0