Lmfao - La la la

Skönt med MVG i Engelska A, slutbetyg! Inte skryt bara glädje eftersom jag har inte bara latat runt för att få det betyget, har fan kämpat. Eller lite iallafall!
Skön dag i skolan, slapp nästan hela naturkunskapen och lite sådant pga. Elevkåren. Trivs faktiskt mycket bra där, sjukt trevligt folk och roligt att ha något att jobba med förutom skolan hela tiden. Visst, mer ansvar och mer jobb men jag lovar att sluta om jag somnar på toan utav matthet. Jag ska t.ex. vara med på öppet hus imorgon, slita där.
Nu är jag trött som ett mongo eftersom 4 timmars sömn inte är sådär underbart, räcker faktiskt inte på lång väg. Sedan är jag så chokladsugen att jag kommer dö, vet inte vad det är med mig nu för tiden eftersom det ända jag vill ha är godis.
Så jag ska nog göra det jag måste göra, sedan skutta upp till köket och göra Hanna à la Carbonara (pasta?) och tillsist en kladdkaka eller något annat med choklad i sig för annars dödar jag mig själv. Ska nog också träna lite sen för att försöka hålla allting jämnt.
Pusspåre 


Kommentarer
Postat av: Linda

Asså jag har inget annat än säga än O - M - G hanna. Kan du verkligen tro att du är så bra som du försöker få dig att framstå? För om du gör, varför försöker du övertala dig själv om det i varenda inlägg? And for that case, du fick ogiltig frånvaro på naturen (L)

2009-01-20 @ 22:07:07
Postat av: Sarah

Grattis :D läser du inte inte engelska B nu?

2009-01-20 @ 23:18:43
Postat av: Dixon

Hur kan man få ogiltlig frånvaro om man var frånvarande? och din engelska suger, lär dig formulera!



bigup /dice

2009-01-20 @ 23:51:22
Postat av: emma

skulle gärna köra ner dig till maxi och bjuda på en stor godispåse. love

2009-01-21 @ 12:22:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0