Timbaland - Relase

Snart har jag varit borta i 2 månader. Men idag, ikväll, alldeles nyss, så kom jag tillbaka. Jag hade glömt hur det var, hur det kändes och hur man gjorde men det kom tillbaka. Och nu är jag lyckligare än någonsin.
Allt försvinner, hjärnar fokuserar bara på en sak, kroppen rör sig i takt och jag kan inte låta bli att le. För jag har hittat något, något som får mitt hjärta att slå snabbare och långsammare på samma gång. Det är inte en kille, det är inte en sak utan det är DANS.

Eftersom jag missade förra veckans dans så hade jag lite svårt att hänga med. Eller jävligt svårt snarare, men med mina skills så klarade jag det tillslut och satte den nästan perfekt sista gångerna.

Nu har jag ätit middag, pluggat och ska snart kolla på film. Duktiga Hanna.

Love


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0