The Ramones - I wanna be sedated

Solen skiner och jag är glad.
Tur nog så var rättskunskapslärare sjuk idag så man fick sluta klockan ett istället för halv fyra. She Shoots, she Scores.
Sedan har det varit en otroligt skön, härlig och fri dag med bara några få på lektionerna, mycket skratt och massa lärdom. Det har varit så härligt att jag har orkat glida ner i mina leopard, hjärtsolglasögon till butiken för att inhandla tidningen Solo som ska läsas mycket flitigt.

Idag fick vi också veta vad vi skulle jobba med på FN-rollspelet vi ska ha på skolan. Vi, tvåorna i SN, ska vara mediabevakare. Vi ska ha tv och tidning. Det blev lottodragning mellan mig och Sofia om platsen som Ansvarig utgivare och hon vann, och jag inte alls sur, snarare tvärtom, sjukt glad för hon är bäst på det. Så ska jag jobba som Chefsredaktör och Layout(are) så nu kommer det inte bli något halvtaskigt, halvfärdigt arbete utan den snyggaste tidningen någonsin. Eller tja, jag ska försöka haha! Samt att jag får bossa lika mycket som Sofia, kaffe stup i kvarten lyxigt värre.

Jag försöker också övertala min mamma om att köpa något från Ellos för 200 kr. Det är ju inget? För då får jag en hårtork och en rese necessär. Då kanske ni tänker: Men Hanna, gå och köp något själv. Men då säger jag såhär: Varför köpa när man kan få? Ha!
Sålde min bas igår också, min lilla David. Så nu är jag rik igen frågan är bara vad jag ska köpa. Vit, låga convers och en stor mysig halsduk? En äkta skinnjacka? Eller breaking dawn och ett par snygg jeans? Dilemmat för dagen.

Schtek vidare för nu ska jag ut och schteka mig med nutella, tidning och annat gott (som t.ex. min rättskunskapsbok, psykologibok och körkortsteoribok) 
Peace out bitch
 

Kommentarer
Postat av: Johansson

Haha ofta du spelar bas? :D

Skinnjacka till 100% med solglasögon, toffs, svart läppstift, nitläder, svarta leggins och vita boots upp till knäna. Med basen i handen blir du den kvinnliga Hanninator :D

haha puss puss !

2009-01-12 @ 22:20:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0