Jesse McCartney - Because you live

Vad gör man när man mår som om man kommer dö när som helst?
Ja, vad gör jag? Jo, jag sitter i mjukiskläder - Hood, jeans och slarvigt uppsatt toffs. Som många andra varit, är och kommer bli, så är jag sjuk. Därför tänkte jag underhålla er lite genom att lägga upp en bild i mitt nuvarande tillstånd, alltid en sådan skönhet.
För att må lite bättre så dricker jag te i min otroligt lyxa Starbucksmugg från New York och äter flingor, mjölk och honung samt kollar runt på alla Mode-Fashion sidor som finns och organiserar med och alla andra mappar på datorn.
Jag känner att jag behöver få lite kontroll över livet, så jag gick igår ut efter fikat med Jennifer för att köpa lite saker. Fikan med Jennifer var "by the way" underbart rolig och jag tror jag börjar 1. bli fika narkoman 2. få längtan efter ISGR 3. och en otroligt nördig planerare.
Tillbaka till det jag skulle säga vilket var att jag gick och köpte mappar, pärmar och block för nu ska det bli ordning på Hanna efter så många år av kaos. Jag har en ny, trendig, kalender som är liten och passa mig perfekt, slinker smidigt ner i min väska varje gång jag går ut. Jag har redan valt ut alla mina kurser jag ska läsa i trean, ringt de samtalen jag borde ringt för 100 år sedan och gjort en shopping lista över allt jag ska ha och köpa. Jag har också uppdaterat mitt CV och gjort en intresseanmälan till olika jobb samt skrivit upp alla viktiga födelsedagar, möten och lektioner jag ska ha. Hör ni? Ser ni? Det börjar riktigt jävla bra det här, hoppas bara det håller.
Det värsta av allt: Jag har redan börjat plugga till provet jag ska ha nästa fredag. MVG-barnet som alltid ska vara bäst i allt har återigen dykt upp.
Nej, snart ringer det på dörren så Puss


Jag är sjukt cool som lyssnar på Jesse McCartney och äter nachochips, bara så ni vet.

Kommentarer
Postat av: Tusse

Men din sjukling krya på dig <3



Haha låten är sådär och han ser ut som en typisk bög i min vardag :)

Videon däremot: Exemplarisk.

Den höjer den här sången över ribban. Pussissisaer

2009-01-06 @ 20:16:23
Postat av: Tusse

Men din sjukling krya på dig <3



Haha låten är sådär och han ser ut som en typisk bög i min vardag :)

Videon däremot: Exemplarisk.

Den höjer den här sången över ribban. Pussissisaer

2009-01-06 @ 20:17:26
Postat av: Sarah

Heeej Hanna, förlåt att jag inte hörde av mig igår, jag hade glömt min mobil hos min mamma. Sen undrar jag om du fick mitt sms i typ söndags? Om du inte fick det så stod det iaf att jag inte kunde träffa dig o jenni på måndagen för att jag var tvungen att göra en massa tråkiga bildgrejer till skolan.

Det va bara det jag ville säga. Men vi får ta och ses snart igen! :) puss puss och krya på dig!

2009-01-06 @ 20:58:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0