Missy Elliott - 4 my people

Igår blev det, efter skolan, shopping med Carolina. Jag fyndade massa.
Det blev ett stort, långt, randigt linne som egentligen är Maternity men det brydde inte jag mig om eftersom jag mer än gärna döjer de extra kilona jag lagt på mig sedan jullovet och inte hunnit träna bort. Sedan testade jag en till randig tröja, som var så fin att jag inte kunde motstå att köpa den. Marinblå/vita ränder och helt ljuvlig till våren. Jag testade också ett par jeans som var för stora, alldelse pösiga med utsvängda ben som kostade 50 kr, sista byxorna som fanns kvar. Så när jag stod i kassen så var det tydligen 10% rabatt på kläderna jag köpte vilket blev 60 kr så jag bestämmde mig för att köpa jeansen och göra om dem till ett par snygga shorts. Jag fick alltså ett par jeans och 10 kr (om man ser det ur mitt perspektiv).
Jag är helnöjd.
Efter det köpte jag sushi take away och åkte hem till Victoria. Tjejkväll med blå ansiktsmasker (ni ska få se en bild senare, ni kommer bli rädda kan jag lova er), målande naglar, slita hål på jeans/shorts och en massa blåbärs smoothie.
Ikväll blir det bio - Benjamin Buttons otroliga liv med sexiga Brad Pitt. Vi får se vad jag tycker om den, jag hoppas iallafall att den är bra. Hoppas ni får en super trevlig kväll.

Love

Kommentarer
Postat av: Sarah

SEXY-BRAD IN MY HEART!<3

2009-02-01 @ 01:23:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0