Imogen Heap - Hide and Seek

Haha, det är lite roligt ibland, det här med föräldrar. Mina är just nu på Gotland och åker motorcykel, ensamma!! Så när jag ringer vid kvart över elva för att fråga en grej så låter de väldigt nöjda. Okej, nu tror ni helt fel: Jag menade mer att de två älskar att vara med varandra och bara få vara tillsammans och de har det tydligen alldeles underbart där borta så det var därför de lät väldigt nöjda, jag menar, vad tänkte ni på?
Iallafall så började vi prata lite om ditten och datten och jag berättar om lite saker jag måste köpa som t.ex. en nya väska samt en agenda och massa strunt. Då säger de helt plötsligt att de kan tänka sig och betala allt detta åt mig - som annars hade kostat ganska mycket mer än vad jag egentligen har råd med.
Okej, för er bortskämda små jävlar som kan säga "Pappa betalar" i alla sammanhang tycker väl jag är urlöjlig, men efter att ha betalat det mesta (okej, inte allt men mycket!!) så känns det skönt att få bli lite bortskämd samt att spara pengarna till London, woho.
Jag gillar att vara på god hand med mina föräldrar. Det gör allting så mycket lättare än om man hade gnällt på varandra hela tiden.

Igår var jag på middag med Sarah, åt en Ceasar sallad på Lilla London på Avenyn. Det blev en lång och intressant konversation om böcker. Så nu har jag fått stress och panik för jag har ca en miljon böcker jag vill läsa - samtidigt. Nu är jag iallafall inne i Snabba Cash som snart är klar, sedan ska jag ta mig an Män som hatar Kvinnor och sedan Änglar och Demoner. Sedan ska jag läsa Fucka aldrig upp och sen fortsätter det med Flickan som lekte med elden och sedan... tja, nu hör ju hur mycket jag har att läsa samt att se fram emot.

Idag gick jag runt i grått hela dagen med Carolina och spelade Guitar Hero, Buzz och Pictonary mot Emma och Jesper. Kan ju säga att de blev ganska ägda - jag menar om man ska måla en hand och istället målar en pinne med fem pinnar som sticker ut, tja, då är det ju ganska svårt att vinna Pictonary!
Det var iallafall riktigt skönt och nu ska jag krypa ner med min bok och sedan somna in för imorgon händer en massa.

Love

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0