Mcfly - I've got you

Okej, vad har hänt på senaste? Jo, jag har fyllt år. Wiie för mig!! Jag hade en sjukt mysig och bra födelsedag förutom att jag fick knarka alvedon men det gjorde inget. Jag fick en massa fina presenter och jag bara älskar det.
Jag tror att alla innerst inne älskar att få presenter även om man säger att man inte behöver köpa något. Det är ju helt ljuvligt att få öppna paket.
Jag ska till London för det fick jag i födelsedagspresent!! Och så ska jag på Harry Potter på torsdag. Och så fick jag en Ros av min babe. Och en I love Paris kondom. Och pengar. Och, och, och jag är så jävla glad.
Och så ska jag fira ännu mer, på Måndag blir det middag och party Chez Moi! Så nu ska jag ut till Ica Maxi och handla mat till en massa hungriga utsvultna människor.

Juste, JAG HAR BILJETTER TILL MCFLY!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Jag är så jävla lycklig, den 18 september i Paris. Och jag ska dit, no matter what!! I fyra år har jag trånat efter detta band, velat se dem, längtat efter dem och nu så uppfylls min dröm. Jag är helt galet glad. Fattar du hur jag känner mig?

Min favorit är han till vänster <3

Kommentarer
Postat av: Celine

Han näst längst till höger är min! <3

2009-07-11 @ 11:53:44
Postat av: B

va? e dougie din favvo? :s

2009-07-19 @ 15:25:53
URL: http://bitterbutsweet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0