The Beatles - Here comes the sun

Jag erkänner - jag är en shoppaholic och har absolut ingen koll på min ekonomi. Eller jo det har jag och den ligger verkligen på riskzonen till katastrof.
Men jag kan bara inte hjälpa det, hur kan man hålla sig när man går där i dessa affärer och ser alla kläder där prislappen bara skriker "Köp mig" eftersom det är Rea nu? Yeye, I want it I Need it.
Och nu hittade jag precis ett par skor som jag bara måste ha, billigt och användbart med höga skor!

Alltså var jag och shoppade imorse och det blev lite väl mycket, det erkänner till och med jag men jag kommer defenitivt använda allt, utan tvekan! Träffade Kajsa och badade i det underbara vädret och i det underbart varma vattnet, sjön. Det var som att simma runt i ett stort badkar hmm... pool kanske är ordet jag söker? Iallafall, det var riktigt varmt i vattnet!!
Vi tog en också del bilder i vattnet, både över och under ytan. Inte visste jag att jag var så ful under vattnet? Tydligen.

Nu ska jag hämta mina Grekiska kycklingspett med tzatsisk och tunna potatisskivor! Det blir lätt färdigmat när man bor ensam, lite tråkigt och lite för dyrt men denna gången bjuder pappa. Antar att han har lite dåligt samvete när han lämnar mig ensam med 5 packet nudlar för att åka på lyxresturang med jobbet.

Kajsa, lika snygg som vanligt!

Och här är jag i min nya klänning!



Kommentarer
Postat av: e

underbart fin klanning darling!!!

2009-07-03 @ 13:53:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0