311 - Random

Jaha, detta var ju kul.
Fick precis ett lass med bilder från Kajsa då vi var och badade, ni vet när det var strålande sol och vattnet var varmt, och jag kan säga att jag kommer ta den största kniven jag har här hemma, ta damsugaren och börja med mitt kirurgiska ingrepp. Lite fettsugning här och var kan väl inte skada?

Jag har börjat simma. Ja, det är sant. Ja, jag vet att jag är galen. Nej, det finns tyvärr inget att göra åt det.
Linnea aka B1 och jag begav oss till Vallhalla för några dagar sedan för en liten simtur, det slutade med att vi kom ut med ett årskort och en ny baddräkt. Måste dock säga att jag har varit otroligt amibtiös och simmat 4 gånger på 5 dagar och gymmat en gång. Där emellan trycker jag i mig cheeseburgare och maltesers, mums.

Annars har jag bara varit lat de senaste dagarna. Varit med dem jag vill vara med. Skrattat en massa. Shoppat upp nästan alla min pengar på flera skor, kläningar och smycken.
Men jag börjar känna stress, för snart är sommaren slut och vad har jag gjort? Jo, jag har suttit på mitt arsle och tittat på Vänner säsong 4, 5, 6 och 7, ätit ohyggligt mycket mat, solat alldeles för lite och tänkt alldeles för mycket.
Fast jag måste erkänna, och detta gör jag i största hemlighet, att jag tycker det ska bli kul att börja skolan. Mina dagar kommer inte bara fyllas med ändlöst mycket skit och mat utan en massa roliga saker såsom fotbollen, gymmet, simningen, ordförande, skolan och TREAN samt vänner och systern, som är kvar ett tag till. Sedan har jag ju en resa som väntar på mig. Åh, vad jag längtar.

Nej, nu ska Hanna matvraket bege sig upp till köket för att hitta en och en annan matbit att mumsa på. Fy, känner mig hemsk.

Love

Fick bilden från Kajsa. Studenten 09!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0