3 Doors Down - So far down

Längesedan nu.
Jag har varit sjuk vilket jag faktiskt fortfarande är. Näsan rinner och halsen svider!
Har ingen riktig ork att skriva något alls, önskar faktiskt bara att hela inlägget var klart och publicerat.
Just nu sitter jag och lyssnar på min systers kära samtal med sin summerboy medan jag själv sitter här och känner mig lite ensam, tur att jag bara behöver ringa ett samtal så är det fixat.
Mitt födelsedagsfirande blev kanonkul och lyckat. Party all night long med de skönaste människorna. Jag gillarT som Petra skulle säga.

Juste, kommer ni ihåg mitt snack om exotiska länder och att vi skulle åka någonstans? Ajdå, nu blev jag biten i rumpan (kom inte på det riktiga uttrycket) för vi har nu bokat resa till Thailand den 27 December. Haha så roligt. Såhär gick det till:
Min mamma pratade om exotiska länder och att hon inte gillar turist områden där allt är förutbestämt. Min pappa ville bara åka och snorkla på något vackert ställe och min syster ville till palm och turkost vatten.
Jag föreslog faktiskt Thailand.
Mamma vägrade först, pappa kände att det kunde kvitta och min syster höll på att gå i taket.
Efterhand så visade det sig att det kanske inte var så fult i Thailand, att man inte behöver åka till alla turist stråk utan man kan åka till andra ställen. Slippa alla jävla svennar. 
Mamma började kolla på hotell, pappa hittade en snorklingsresa och min syster totalvägrade. 
Jag lockade Emma med godis och choklad men hon vägrade. Tillslut lyckades jag dock få med min syster och då blev hela familjen överexalterade och tja, nu var det klappat och klart.
Jag ska åka till Asien, där har jag aldrig vart. Coolt!! Plus att jag ska sy upp min balklänning där, jag ska alltså designa min egna klänning, det gillar jag. 
Vi ska åka runt lite överallt i Thailand men det gulligaste är att vi ska bo i små Bungalows på stranden som hyrs ut av olika familjer, helt ljuvligt samt att vi ska ut på båtresa i några dagar och snorkla.

Nog om Thailand för jag måste också berätta att min resa till London är bokad och klar. Jag och Carolina ska åka den 4 september till London för att leva livet och njuta av lite freedom. Det kommer bli otroligt roligt, vi ska bo på ett vandrarhem med andra ungdomar, shoppa på dagarna och skoja till det på kvällen.
London babe, soon we come!! 

Juste, jag har fått en 80GB ipod. Okej, fått och fått men jag har bytt den gentemot min lilla fjutt med 2GB så det är lovley.

Hej så länge, ska äta Douglas och se Hard Candy.

Love

Kommentarer
Postat av: B

åååh avis!

2009-07-19 @ 20:43:51
URL: http://bitterbutsweet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0