The All-American Rejects - Gives you hell

Så, nu är jag hemma.
Både från kalvsund och från Vickes fest då hon firade att hon funnits på jorden i 18 år. Grattis till henne!! Du är bäst.
Jag bakade en 1½ meter lång - maräng, citronkräms och jordgubbs - tårta! Den var gudomligt god och jag är mycket stolt och tackar min medarbetare Carolina för denna underbara tårta.

Har liter bilder som äntligen ska få komma upp och synas världen över. Kanske inte världen över men iallafall på denna otroligt opopulära blogg. Har dock några "fans" som är här inne och kikar lite då och då men jag tror faktiskt det handlar mer om att få se sitt namn eller slänga in lite smygreklam för sin egna blogg än att faktiskt bry sig om mig. Pff.. jag erkänner: Jag är mobbad och jag vet om det.

Om en vecka fyller jag år... dock ynkliga 17 år. Fast 17 har alltid varit min drömålder, redan när jag var fem längtade jag tills jag blev 17 år. Varför just 17 vet jag inte eftersom det egentligen är världens mest meningslösa ålder och därefter kommer 19. Men jag kan inte klaga? När alla ni är 26 är jag fortfarande 24. Alltså är jag lite fastar, lite mindre rynkor och lite bättre på tequila race, tjiho!

Lycklig? Oh ja!

Victoria som nu är 18! Här är vi på kommersen. Billigt och prutbart säger väl allt?

Det är riktigt skönt med sommar och tunna, lätta kläder. (Ej Rosenlund-aktigt)

Spenderat en del tid med han.. han där Kristoffer som ser lite ondskefull ut på bilden.

Jag lade patiance(?) klara det! 3de gången i mitt liv-var tvungen att ta bild och bevara minnet

Sushi och shopping med Carolina

Och en otroligt glad Hanna


Sol, båt och bad på Kalvsund. Sverige är allt bra ibland!

Måste också bara ge Kajsa en puss, hon har piggat upp min sommar ordentligt!

Jag och Carolina inför firandet av Victoria Rice

Och så här såg jag ut lite senare...

Haha en otorligt charmerande bild på mig och födelsedagsbarnet. For you. For ever


Love

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0