Christian Walz - What's your name?

Hittade ett USB minne med massa bilder från Paris och jag hittade en otroligt charmerande bild på mig själv. Fjortis eller vad tycker ni?
Iallafall så föll jag för skorna jag har på mig på bilden och jag önskar att jag var rik, så jag hade råd att köpa dem. Detta leder mig in i det jag egentligen ville säga: Varför kan man inte bara vara jätterik och få köpa massa saker? Eller vinna på triss? Eller ens få ett jobb och skrapa ihop pengarna själv? Neeej, men det är totalt OMÖJLIGT eftersom det är otroligt många som söker jobb, det är färre  jobb i år än någonsin och jag är alldeles för lat för att orka masa mig ut till fler ställen och lämna in CV. Plus att det är alldeles för sent för det ändå.
Åh, så hur kul blir det med en sommar då jag kommer vara råpank. Inte alls. Och jag som ville till Barcelona med Sarah.. så otroligt arg är jag nu. Så Sarah: Nu får du fan fixa jobb åt mig annars kan vi inte åka.
Dock fyller jag år och då önskar jag mig en resa till London med min snygging Carolina.

Denna termin och detta läsår är nu entligen över och jag har inte en ända läxa, prov eller redovisning kvar. Så otroligt underbart ska jag säga er! Så underbart att jag skuttar runt till skön musik och mår riktigt bra.

Nu ska jag göra något. För det lät ju super kul, "jag ska göra något!"

Love


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0