Ash - Burn baby burn

Lite sådär, härligt brännande sveda i halsen. Härligt var kanske att ta i men det bränner iallafall. Fy, inte bli sjuk nu!
Jag har ändå haft en super bra dag, med skön morgon, ett helt okej Frenchtest, mysigt eftermiddag med både Jonathan, Carro och Vicke inkl. massa te, choklad och pommes frites samt världens goaste kyckling och sås.
Det blev en riktig tjejkväll och jag bara älskar allting just nu.
Allt och inget blev sagt och det känns så bra.
Nu har jag dock ett psykologiarbete tills imorgon som jag ännu inte börjat på, om depressioner. Ingen som vill "Step forward" och erkänna? Känner att jag skulle behöva lite personlig backup och historia.

Kommentarer
Postat av: V

hoppas det gick bra :)

2009-03-05 @ 09:51:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0