Augustana - Fire

Hemma!!!!!!!!!!!!!!!!
Efter 6 timmars möte, snack och skratt så är jag äntligen hemma.
Jag hade planerat en skön, ledig dag med tjejerna, fika och franska plugg. Istället hinner jag knappt dricka upp min kaffe på EP med alla tjejer samlade innan S ringer och jag får åka iväg och gå på möte. Trodde det skulle vara i vad? 2 timmar men det blev 6. Sure, det är alltid lika trevligt och roligt men 6 timmar?!!
Plus att jag hade planerat att vara med tjejerna, tänkte ju komma tillbaka, träffa dem osv. så jag blir lite matt.
Och hur mycket franska har jag fått gjort? Inte mycket alls, jag kan iallafall alla glosor så det är alltid något.
Hoppas att ni som går på Fberg haft en bra dag och till andra: Hoppas skolan var lika tråkig som vanligt haha!

Sen får ni också ursäkta min tråkiga humor från igår. Jag blir alltid lika Cpig när jag är trött, som ni kanske märkt.

Love

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0