Cher - Walking in memphis

Hanna är hemma en fredag kväll. Valingt eller ovanligt?
Iallafall så tackade jag nej till alla erbjudanden för kvällen förutom ett. Det var pizza, Så ska det låta och Cher med pappa. Precis vad jag behövde eftersom min hals inte blir något bättre plus att imorgon blir det en hektisk dag.

Jag har lovat mig själv att så fort denna veckan är över, med alla läxor och prov, så ska jag börja träna, stenhårt, innan sommaren och bikinin åker fram. Så nu är veckan över (skolveckan) och imorgon ska jag börja gymma igen. Jag har ju varit lite lat på den fronten det senaste...typ veckor, månader.
Sedan blir det också lite småsaker, kanske lite shopping, lite tissel och tassel och sedan blir det Linda Börjessons födelsedag som vi ska fira imorgon kväll. Kommer bli riktigt great tror jag! Party Party.

Nej, jag borde nog sova för jag har sovit så dåligt och lite på senaste att jag är helt utmattad och jag behöver få lite styrka och krafter igen. Fast först ska jag lägga upp några meningar ur några låtar. Hur kan man lyssna på en låt utan att lyssna på texten?

And this is a song for the lonely
When your dreams won't come true
Can you hear this prayer
'Cause someone's there for you

If someone said three years from now, You'd be long gone
I'd stand up and punch them out, Cause they're all wrong
I know better, Cause you said forever
And ever, Who knew

I wish everyone was loved tonight
And somehow stop this endless fight
Just a chance that maybe we'll find better days

And his hunger burns, So he starts to roam the streets at night
And he learns how to steal, And he learns how to fight
In the ghetto

It's a beautiful day, Sky falls, you feel like
It's a beautiful day , Don't let it get away
You're on the road, But you've got no destination
You're in the mud, In the maze of her imagination




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0