El Chombo - Chacarron

Expert på Guitar Hero nu då! Hö, what to do? Men nu tjuter det något förskräckligt i mina öron och det är sjukt störnade, blir helt vimmelkantig. Men det är inte tinitus utan det är faktiskt något som tjuter, tror det är min lilla överkörda dator som inte klarar av något som ger ifrån sig detta otroligt störande ljudet.
Jag är egentligen jättekissnödig och borde verkligen gå på toa, men den är hmm...ca: 11 meter bort. Jag orkar inte resa mig upp, gå elva meter, dra ner byxorna (i mitt fall leggins) och trosorna för att kissa. Usch usch! Kanske inte det mest intressanta att skriva om men jag orkar inte vara djup, filosofisk och skriva vackra texter utan jag kör på med tjut och kiss, det gillar vi!
Det går iallafall framåt med franskan och nu kommer jag dö...toa!
Puh, tio kilo lättare. Det luktar verkligen mat i mitt rum just nu. Kyckling och ris, vilket det blev till middag, alldeles ensam.
Nej nu kommer min to do lista:
Franska - massa massa glosor och verb
Fika - Imorgon med Fakirerna
Bestämma kläder till resan - Vilket betyder att jag måste tvätta och städa så...
Städa - Får inte vara stökigt, inte stökigt
Tvätta - Får inte vara smutsigt, inte smutsigt
Plugga annat - Suck on that
Tjäna pengar - Allt för att få hem så många skor som möjligt
Kolla Fred - Fred my lover!!

Det blev fyra inlägg på en kväll, snacka om att någon håller på att gå under av boredom.
Love

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0