Goo Goo Dolls - Dizzy

Plugghäst. Plugghelg.
Jag har tre prov nästa vecka och inte vilka prov som helst utan tre viktiga prov. Lite stress eftersom det ena är rättskunskapsprovet IGEN som jag fick IG på. Det andra är körkortsteori där jag missat alla lektioner och genomgånger eftersom jag varit bortrest. Det tredje är Engelska B prov, med massa glosor och sådant som jag också har missat, that's just great!
Jag har också Stolthet och Fördom - arbetet kvar som ska bli ett topp arbete eftersom jag nu har helgen på mig. Sedan ett psykologiarbete. Och massa läxor i franska, historia och körkortsteori (ännu mer).
Blir ju lite matt ska jag säga er. En helgs frihet och så kommer man tillbaka till det här.
Och vet ni vad mer som händer? Jo, pappa kläcker ut sig sådär lite huxflux att han och mamma ska förmodligen åka till London denna helgen och gå på musikal. We will rock you. Min absoluta favorit stad som jag nästan dödat för att få åka tillbaka till sedan våren för 3 år sedan och så ska de se min absoluta favorit musikal som jag än idag lyssnar på, kan alla texter, alla gitarrsolon och allt prat utantill.
Jag trodde jag skulle börja gråta.
U2 släppte sina biljetter idag, vilket jag också missat och nu finns det inga biljetter kvar till deras konsert i sommar på Ullevi. Jag tror jag kommer strypa någon eller snarare mig själv. För det är jag som är dum och bara yrar runt, så jag missar allt.

Det känns som om livet bara är ett stort blurr. Allt är oskarpt, oklart, ofokuserat och allting blir ogjort. Vet inte riktigt vad man ska göra.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0