Måns Zelmerlöw - Hope and glory

Hur man kan låta bli att fälla en tår när man ser Finding Neverland?
Den filmen är så vacker, så sann. Jag och mamma grät floder även om vi båda sett den innan.

Helgen är slut och imorgon börjar min helvetes vecka nummer ett.
If I didn't mention it, I'm going to DIE!
Så jag tänker bara bita ihop, ta en sak i taget och hoppas att det inte bara blir pannkaka av allt utan istället glida smooth som på grädde eller något annat gott... choklad mousse!
Ska krypa till kojs nu. Sömn är ganska bra för att överleva, sol också. Samt skratt.
Jag tror jag kommer klara mig galant! Precis som Måns sjunger: "We're gonna make it through"

Love

Kommentarer
Postat av: Celine

Den lille killen som spelar Peter i Finding Neverland ser ut som en mini-Dougie tycker jag xD

2009-03-16 @ 22:39:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0