Russian Base Lovers Remix - Tingaliin

Lyssna på den underbara låten som dök upp på melodifestivalen i lördags.
Förklyningen och snoret ger sig inte, jag ville inte lämna sängen imorse men mamma tvingade mig.
Och det var bra, för jag överlevde NÄSTAN hela dagen, dock inte franskan eller gympan. Jag hade nog orkat dem med men jag var tvungen att plugga till rättskunskapen som by the way gick grymt bra!!
Hanna och Hanna (jag), vi begav oss till stan och jag åt för första gången pommes frites doppade i mjukglass och chokladsås. Låter kanske äckligt men det var wonderbra!

Nu ska jag gå. Lämna er.
Love

Kommentarer
Postat av: Anonym

det är mycket godare när man är full.

2009-03-18 @ 21:20:58
Postat av: V

det var inte jag :O

2009-03-19 @ 11:14:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0