The Click Five - Jenny

Det är väldigt betryggande att veta att det går lika utför för andra som för mig, med Naturpluggandet inför imorgon.
Fast jag har plöjt igenom alla sidor snart, gjort massa sidor anteckningar på DATORN och lärt mig lite extra från google. Som min kära vän skrev www.justfuckinggoogleit.com En väldigt bra sida!
Jag hade en rolig pratstund med smörblomman som piggade upp den annars så grå och tråkiga kvällen. Lite skratt gör allting så mycket lättare.
Nej, nu ska jag bli klar med Naturen så ha en underbar natt, jag hoppas fortfarande på att en snygg vampyr ska smyga in genom mitt fönster.  (Manlig såklart...)

Love

Kommentarer
Postat av: Anonym

jag har ju sagt att jag ska äta upp dig.. ta det lugnt vafaan..

2009-03-27 @ 00:57:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0