The Killers - Spaceman

The Killers är ju nästan bäst. Synd att man inte kan se dem i sommar bara. Jävla bög synd är det. För de är ju inte nästan bäst, de ÄR bäst. Helt otroligt hur bra de är.

Jag har varit seg på att uppdatera men jag har varken haft lust eller tid.
Börje fyllde år i Lördags och det var jättekul och mysigt med tjejerna, till och med lilla P dök upp, samt alla andra som var där. Så ett stort grattis till henne igen som nu är arton!!
Söndagen blev det måla, måla eftersom jag jobbar för pappa nu, ska måla några plankor och får en ganska bra lön för det ska jag säga er.  Jag blir så lugn av att måla, det är något med färgen och lukten som gör mig helt lugn och jag tänker inte så mycket utan bara är ute och målar. Jag tror nästan jag blir lite hög utav lukten, hög på mitt sätt.
Sedan såg jag Kvarnby - Högsbo i basket och jag hade svårt att välja vilket lag jag skulle heja på eftersom jag gillar folket i båda lagen.
Efter det åkte jag återigen ut med bilen och gjorde vägarna osäkra. Okej, inte vägarna utan åby parkering. Nästa gång så ska jag åka på en riktig väg. Jag är lite nervös för jag kommer komma hem och skriva: Jag har dödat någon. Läskigt!

Idag vaädet måndag som faktiskt vart helt okej och det blev en rundtur på stan med Hannapanna. Min första glass med chokladtopping ute i solen med solglasögon och UTAN jacka. Det var jäkligt trevligt kan jag lova.
Jag letade också jacka och nu tvekar jag mellan två skinnjackor. Ett mycket tufft beslut måste tas.
Sedan blev det gymmet. Tjiho, jag är igång igen. Har förnyat gymkortet och nu får jag gå på allt såsom: gym, spinning, dans, hiphop, aerobic, step up, afro osv.
Nu är jag jättetrött så jag ska krypa ner i sängen och läsa Twiligt...Naturkunskap A menar jag.

Love

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0