The Beatles - Hey Jude

Har naturprov imorgon. Måste få bra på det, annars kommer jag bli sjukt grinig på mig själv.
Idag har jag äntligen köpt världens snyggaste (enligt mig) skinnjacka från Jofama by Kenza. Svart, simpel och äkta. Jag köpte också en vit vanlig tröja och naglar. Känner mig ganska "uppklädd" med lösnaglar men det är kul, haha.
Även om jag borde plugga så sitter jag istället och läser Svenne av Per Nilsson. Grymt intressant bok och väl skriven.
Tänkte också säga att alla ni som går på Fässberg (utifrån får också komma): Gå på slaget om innerstan. Skit i om ni tycker fotboll suger eller tycker elevkåren är skit, gå för att det är kul, era vänner är där och det kommer absolut pratas om det. Sluta vara så negativa och hjälp till istället!!

Nej, nu blir det natur och inget annat. Kanske lite middag också.
Love


Kommentarer
Postat av: Maja

I vilken affär köpte du skinnjackan?

2009-03-28 @ 14:14:20
Postat av: H

Vet inte vad affären hette, någon skinnjacks-affär. Den var vid Domkyrkan (göteborg), på kungsgatan fast inte mot kungsport utan mot andra hållet. Nästan första affären på höger sida!

2009-03-28 @ 17:09:08
Postat av: Anonym

Ja då vet ja TACK!

2009-03-28 @ 18:45:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0