Lostprophets - Rooftops

Jag är arg eftersom jag hatar franska. Okej, här sitter jag och snackar om att jag ska till Frankrike, åå Paris, olala alla fransmän, oh vilket vackert språk. Men jävlar vad svårt det är att lära sig språket. Alla ord, alla verb. Alltså alla verb har olika böjningar, på olika sätt. I svenska: Jag är, du är, han/hon är, vi är, ni är, de är. I franska: Je suis, tu es, il/elle est, nous sommes, vous êtes, ils/elles sont. Fattar ni vad jag menar?
Gå och dö franska.

Därför har jag valt att lägga upp denna video (Snodd från Sarahs blogg) och tja, jag tror inte ens 1/3 av er kommer ens le lite, lite, lite. Jag älskar det och Fred representerar mig just nu.


Kommentarer
Postat av: Sarah

Haha alltså jag älskar Fred!

Fight on with the french, you can do it.

2009-03-03 @ 16:19:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0