Ben's Brothers - Let me out

Jag hade myskväll igår med Carolina. En sjukt underbar kväll med massa skratt, godis, mat och diskussioner. Hon är så smart och mysig hon! Det blev sleepover med Guitar Hero till klockan fyra.
Sedan såg vi American History X.
Bästa filmen jag sätt i mitt liv. Utan tvekan. Jag skakade, grät och var helt borta när filmen var slut.
Fem utav fem H.
Har ni inte sett den? Se den och se den NU!!! Jag blir arg på er annars.
Handling: Bröderna Derek och Danny mister sin far i ett skottdrama med svarta inblandade. Sorgen och hatet driver Derek till en nynazistisk rörelse där han snabbt stiger i graderna. Lillebror Danny följer sin bror, men efter ytterligare ett skottdrama med dödlig utgång hamnar Derek i fängelse. Under sin tid i fängelset inser Derek att han valt fel väg, och när han efter tre år friges vill han rädda sin lillebror. (Wikipedia)
Jag hinner inte nu, men det finns så mycket mer jag vill säga om filmen men jag antar att det kommer nog dyka upp.

Jag ska hoppa in i duschen och fixa mig inför firandet av Hannas 18 års dag. Yeey!
Lite bilder från förra veckans kväll då Linda fyllde 18




Kommentarer
Postat av: Räkan

Sexiga bilder Kossan, Och jag sa ju att filmen var bra! :D

2009-03-29 @ 14:22:28
Postat av: Carolina

Jag tycker nog allt att du liknar din syster på första bilden. Ganska mycket tillochmed!

Tack för en fin fredagskväll. Det gör vi snart om babe :)

2009-03-31 @ 21:01:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0