Sublime - Santeria

Ledig imorgon och jag vet inte riktigt varför jag är hemma. Jag ville och skulle gå ut men jag måste spara pengar till helgen plus att jag är jättetrött så jag tror det är bättre jag stannar hemma och inne. Vi får se om jag kanske träffar någon eller så, tror inte jag orkar det heller. Jag måste faktiskt plugga har franskaprov och massa annat som måste göras, så det är lika bra att bara sätta igång. Jag ska nog se filmen Stolthet och fördom, som jag ännu inte sätt eftersom vi har ett skriftligt arbete om boken och jag vill vara påläst så jag vet vad jag skriver om. Dock är boken ännu inte utläst men så får det vara, får se om jag hinner klart den.

Juste, jag lyckades på VG på mitt matteprov! Jag är superduper glad eftersom det visar att jag inte är korkad som jag först trodde, tjiho!

Jag glömde säga att jag fick ljusrosa Wayfayers av Vicke, från Brighton. Jag är helt supersnygg i dem, så där svårt att motstå snygg i dem! Ojoj, nu blev det lite skryt skryt och jag var egentligen ganska oseriös.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0