Jonas Brothers -Burnin' Up

Sitter på Svenskan och mitt naturprov gick väl bra. Gick och la mig vid ett igår, hade svårt och somna och ännu svårare att ta mig upp ur sängen men efter en dusch och en kaffe så gick det bättre dock förstörde snön humöret ganska rejält.
Jag fick tillbaka mitt Svenska arbete om Stolthet och Fördom, det blev ett MVG, så jävla nöjd är jag faktiskt.
Och nu är det dags för körkortsteori, inte direkt underhållande men jag kommer nog överleva

Nu mår mina läppar inget bra. Vampyr från inatt sög hårt haha! Nej, men min överläpp är helt svullen och jag vet inte riktigt varför, det är sjukt jobbigt eftersom det svider, it's bruning.
Jag njuter av att det är helg om 2 timmar och så ska jag passa på att säga GRATTIS till Hanna Graven, Fisken Firre, som fyller 18 idag!!

Love

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0