Sophie Zlemani - Always you

Slutpumpad. Okej, det kanske lät lite fel det där, men ni vet vad jag menar. Jag är helt slut.
Hjärnan, hjärtat, munnen och kroppen har gått på högvarv idag och jag känner att jag inte kommit någonstans fast ändå mycket långt.
Jag har gått upp tidigt med otroligt lite sömn (inte bara inatt, utan nu många nätter), åkt till skolan, somnat och blivit utskälld. Har haft en lite hetare diskussion i bamba, åkt iväg på ännu en ledarutbildning, haft en ännu hetare diskussion om färg. Åkt hem till Linnea, hämtat bok, sprungit till spårvagn, ännu en spårvagn och så buss för att träffa Lambro och hämta kläder. Skynda vidare till bussen, springa till aktiviteten, yra runt där, hämta kläder från Vicke, sprungit tillbaka till hållplatsen, kommit hem, ringt lite samtal, diskuterat med mamma och satt mig ner framför datorn. Och det är här jag är nu.
Nu gäller det bara för mig att stryka lite, hitta en väska och börja packa! Och jag älskar att packa, det absolut roligaste (förutom själva resan då). Men jag har ett problem, ett ganska stort problem. Jag orkar och kan inte resa mig ur min stol, kommer aldrig att lyckas. Pappa får komma och lyfta upp mig för jag kommer dö, dö, dö.
Någon kommer iallafall sova riktigt jävla gott ikväll. Ha det så bra, kanske återkommer senare om inte jag kollapsat innan dess.

Love


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0