Westlife - World of our own

Wööh. Så känner jag just nu. Bara wööh, vill dööö.
Jag är nog världens fetaste människa. Kom hem idag och gjorde pommes frites med majonäs och bara tryckte i mig i solen innan jag trilla ihop i soffan och sov i en å en halv timme. Tur att man har gymkortet ytterligare ett tag till, måste verkligen komma igång med träningen inför Beach 09.

Nu känns det dock som om jag har tre liter snor i hjärnan och att den kommer explodera av fullhet, både utav snor och en jävla massa rättskunskap. Och lite svagt, där bak i huvudet, så surrar körkortsteorin och alla engelska glosor. Men jag försöker trycka undan dem, för istället så ska allt om arv och konsumentköpslagen in, IGEN. Bara för att jag fick IG på mitt första prov...det visar ju bara hur svårt detta prov egentligen är. Hatahathata!
Vad fan är meningen med att lära sig massa, göra prov, när det ändå bara försvinner ut ur toma intet nästa dag eftersom man ska proppa i sig en massa ny information. Jag antar att ni egentligen inte kommer ihåg ett piss om vem fan som skrev Svindlande höjder? Det är sådan skit information som bara fastnar när man ska ha prov. Okej, nu vet jag vem det var som skrev svindlande höjder eftersom jag tvingades läsa hela den TRÅKIGA boken i åttan, men ändå. Ni vet vad jag menar.

Det gick dock mycket bra på båda min prov idag. Så jag känner mig faktiskt ganska nöjd, jag menar, plugga lönar sig!!

Love (med lite snor i kanten)

Kommentarer
Postat av: Anonym

svindlande höjder är skriven av Emily Brontë, systern som blev känd för boken efter hennes död. det lärde jag mig till litteratur provet i förra veckan (y)

2009-03-18 @ 20:45:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0