Westlife - Mandy

Ja, jag borde sova och vara riktigt utvilad inför imorgon men jag orkar verkligen inte lägga mig. Så jag gör detta löjliga "test" istället samtidigt som jag har Emma i bakgrunden. Det känns som om hon är hemma igen eftersom skype ger både ljud och bild, så det känns som om hon sitter bredvid mig och bara finns till. Saknat det!

10 favoriter
Färg: Blått
Mat: Subway macka med tonfisk
Band: Mcfly
Film: Utan tvekan Pearl Harbour
Bok: Twilight och Gossip Girl
Sport: Dans (jag tycker det räknas som en sport)
Årstid: Sommar
Veckodag: Fredag!
Tid på dygnet: 19:24

9 nuvarande
Humör: Uttråkad
Smak: Tandkräm
Kläder: XXXL tröja och trosor
Skrivbordsunderlägg: Svart
Nagel-färg: Inget just nu
Tid: 00:34
Omgivning: Mitt rum
Irritationsmoment: Att jag inte får se Mcfly live...
Tankar: Franska verb

8 första
Bästisen: Emma
Internet-nick: Y3
Husdjuret: Kaninerna Bubblan och Busan
Piercingen: Örat?
Kärleken: Min första kärlek måste vart Fabian (ni vet, när man gick i fyran)
Musiken: Ingen aning
Bilen: Vi hoppas på en porsche
Kyssen: Fabian, vilken lycka!

7 senaste
Cigaretten: I lördags
Drycken: Vatten, för tre min sedan
Bilturen: Igår morse, påväg till skolan
Cd-skivan: Kommer inte ihåg...
Tv-programmet: Sex and the City
Frukten: Äpple

6 har-du-någonsin
Varit kär i en kompis: Ja
Brutit mot lagen: Nedladdning!
Blivit arresterad: Nej, absolut inte.
Nakenbadat: Si!!
Varit med på teve: Nej inte ännu
Kysst en främling: Jo, det har jag

5 vem
Pratade du med senast: Emma
Saknar du nu: Min kära syster och Céline/Dougie
Gick du på bio med sist: Mamma, grymt mysigt
Ringde du senast: Jonathan
Ska du träffa imorgon: Carolina och dricka te hela dagen

4 saker
Du gjorde igår kväll: Spelade guitar hero och målade konstnärliga bilder
Du kan höra just nu: När Emma pratar med Petter
Du inte kan leva utan: Luft!
Du gör när du är uttråkad: Detta tråkiga testet?

3 människor (en på varje)
Som du kan berätta allt för: Emma
Som du hatar: Dougies flickvän
Som du tycker är snygga: Dougie

2 antingen - eller
Svart eller vitt: Vitt
Varmt eller kallt: Varmt

1 ja - eller - nej
Tycker du om glass: ja, mmmmmm


Kommentarer
Postat av: Lilla P

2009-03-04 @ 01:30:20
URL: http://oneandonlypetra.blogg.se/
Postat av: Lilla P

Okej smart där, jag råkade trycka på "skicka kommentar" innan jag ens skrivit kommentaren -.- Det jag iaf tänkte skriva var att du verkligen måste ha tråkigt om du sitter med denna skiten haha.



XOXO

2009-03-04 @ 01:31:45
URL: http://oneandonlypetra.blogg.se/
Postat av: H

haha grymt tråkigt!! å vad gör du uppe halv två på natten då??;) emoper också uppr eller?

2009-03-04 @ 08:04:53
URL: http://hannay3.blogg.se/
Postat av: Lilla P

haha ooohja, camsex med emoper på natten. Det är så vi kör asså!

2009-03-05 @ 22:05:55
URL: http://oneandonlypetra.blogg.se/
Postat av: H

Hahaha woohooo, kör hårt Lilla P!!

2009-03-05 @ 22:47:57
URL: http://hannay3.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0