Lustra - Scotty doesn't know

Idag hade lolGubbarnas Angels deras första matcher, 3 stycken till och med, på Lindome. Dock var detta inte i Korpserien utan mer oseriöst och jag var back, center och forward, allt i ett. Jag hade så jävla roligt!! Ser verkligen fram emot de 14 matcherna vi ska ha och jag hoppas de kommer bli sjukt lyckade.

Igår blev det tjejkväll med Sunes Sommar och det var jätteskönt, precis vad jag behövde. Så vad händer ikväll då?
Jag är helt slut verkligen, inte bara efter en intensiv dag med fotboll men utan också för de senaste veckorna har varit otroligt krävande.
Så istället för partyparty kväll så sitter jag ensam hemma med laptopen i knät och tittar på American Pie presents The Band Camp, eftersom den äger The Eurovisionsong Contest ganska hårt.
Okej, handlingen är väl världens sämsta men jag kan inte låta bli att gilla den och speciellt eftersom Mini Stifler är med!!
Och han är het, het och återigen SNYGG!! Jag sitter ju här och dreglar.
Han kanske är ett as, ett svin men han kan när han vill och han ser ut att vara så otroligt bra på att kyssas... okej, förlåt för det men det är sant. Och hans kropp och utseende, to die for!

Tad Hilgenbrink  


lolGubbarnas Angels


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0