Milow - Ayo Technology

Jag tror jag tappat min hjärna någonstans på vägen.
Ikväll blir det nog tidigt i säng eftersom jag sovit så lite och haft så fullt upp på senaste.
Så, ja, jag har då blivit vald till Ordförande för Fässbergsgymnasiets elevkår. Ganska mäktigt måste jag ju få erkänna att det är!! Och jag tycker det är sjukt kul, men jag måsta erkänna en till sak, jag kommer ju dö. Eftersom det inte är någon som läser eller bryr sig så kan jag ju skriva att jag har insett allt arbete som kommer krävas.
Jag säger inte att jag kommer ge upp, sluta eller så, utan bara att det är väldigt mycket som måste göras men jag hoppas att jag kommer klara av det och inte göra någon missnöjd.

Iallafall, över till annan nyttig information som sker i livet, på Lördag har lolGubbarnas Angels sin första match (mitt korplag) fast matchen är inte så seriös. Utan den första SERIÖSA matchen, mot ett annat fotbollslag kommer äga rum den 26 maj, 19.00 på Åby i Mölndal och jag säger så här: Gillar du att skratta? Skämta om andra? Älskar att driva med folk? Snacka skit om hur dålig någon är? Tja.. då ska du vara där och se oss. För vi kommer utan tvekan vara det sämsta laget, med de sjukaste spelarna och den mest skönaste outfiten. So be there!!

Suttit och tjötat med systern i en timme och jag längtar som attans tills nästa onsdag då ja beger mig till Paris, shopping, fest och familjereunion. Det kommer bli underbart.

Nu måste jag bege mig!

Love


Kommentarer
Postat av: Richard

Nu när du får ansvaret över elevkåren så får du ju också bestämma så som du vill ;)

då kan du fixa och pyssla lite som du vill när det kommer till evenemang etc. HEJA HANNA! ^^,

2009-05-15 @ 18:43:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0