Billy Joel - New York state of mind

Det har varit 16 jobbiga timmar för mig.
Kl 00.00 inatt så kom en liten värk i magen men jag beslöt mig för att ignorera den. Det gick däremot inte som jag hoppades utan låg vaken hela natten och skakade för smärtan blev bara intensivare. Tillslut gick jag upp, kolla lite på vänner och sedan plötsligt låg jag över toaletten, 6 gånger. Denna gång åkte vi faktiskt till vårdcentralen och det visade sig att när man har ägglossning så spricker en cysta så ägget kan komma ut (lite naturkunskap) men för min del så händer det att det blir inflammerat och då får jag dessa kramper i magen som faktiskt idag hållt på i 13 timmar. För att förklara min smärta så säger jag såhär: Anledningen till att jag spyr är för att det gör så ont i magen. Japp, så ont får jag, så tyck synd om mig. Min mamma har också haft det och hon sa att det var nästan värre än att föda barn - ha! Då är jag i alla fall förberedd när det händer.

Nu ska jag åter gå tillbaka till biorummet och titta på BOB - Band of Brothers. Hoppas er lördag har varit roligare än min.

Love

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0