Fibes, Oh Fibes - Love Child

Nepp ingen lön. Så jag fick göra som alla andra och gå till gymmet istället för min super duper fettsugningsmaskin.
Jag älsk/hatar gymmet för när jag ska dit så är det hemskt och helvete, när jag väl är det så är det okej men när jag ska hem; då är det toppen!!
Jag bokade in en personlig tränare när jag var där - fast nu ljög jag nästan. Det är bara för en timme, en gång. Så jag ska veta hur jag ska träna på "rätt" sätt. Pff, jag tycker rätt sätt är två minuter på löpbandet, pause i tio, två minuter mage, pause i femton och sedan lite stretchning och sen hem.

Herregud jag skämms nästa och jag tänker inte avslöja direkt varför men jag kan säga såhär - när jag sover, då är det något som tänds till i min hjärna och ?. På morgonen ligger lakanet längst ner och täcket är som en lång korv som jag ligger och håller om. What??

Nog om det och woosch iväg till duschen. Jag stinker.

Love

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0